הצטרפו אלינו לחיזוי פריצת הדרך - 5 שניות לשינוי דרכי העולם

דימיון מודרך לפריצת דרך - אנא הצטרפו אלינו.
אנחנו קוראים לכם היום, להתמקד במשהו שאין לו דרך חזרה, הכוונה לפריצת דרך.

קורא יקר,

אנחנו חיים בעולם נפלא, יש בו הרבה אהבה ויופי. אך הכוחות השולטים ממשיכים לטרוח ולנווט אותו לכיוונים הלא נכונים. אם זה מנהיגי אומות העולם, האליטות או כוחות חיצוניים, אין זה משנה מי המנווט, העובדה היא שהניווט עצמו זורם בכיוונים המנוגדים ליופי ולאהבה שיש לאמא אדמה להציע לנו. לאמא אדמה היכולת לכלכל לפחות עשרה מליארד בני אדם לחיות בשלום, הרמוניה ושפע, אך כל מה שהמנהיגים שלנו יודעים לייצר זה פחד, מאבק ולוחמה. הם גורמים לנו להמשיך ולשלם על ההחלטות שלהם. אם זה דרך כתות סודיות, טמטום או אפטיות הם מתעלמים מרצוננו לחיות בשלום ואחווה. הם מנסים לשמור עלינו במצב של תלות ופחד על ידי תכנות תודעת ההמונים באמצעות אמצעי התקשורת השונים.

האם לא הגיע הזמן לשנות את כל זה? האם לא הגיע הזמן שאנחנו "האנשים הפשוטים", העובד במפעל, הפקיד באולם הקבלה, המזכירה, נחליט בעצמנו איך יפעל העולם ולאן הוא ינווט? זה לא כזה מסובך, זה אפשרי וזה קורה עכשיו. ישנו חוק בעולם הפיזיקה שייתכן וכבר שמעתם עליו, חוק פיזיקלי שיבצע את העבודה וישבור את כללי המשחק הישנים שעד כה הוביל אותנו לקונפליקט, מלחמה, צער ופחד. כוח שישבור את תבניות התודעה הישנות שמוכתבות עבורינו בכל פעם שאנחנו פותחים אמצעי תקשורת כמו עיתון או 'טמבלויזיה'. חוק המשיכה שמו, ובפשטות משמעו שמה שתדמיין באמת שמגיע לך, ותרגיש זאת בליבך, זה מה שתמשוך אליך. חפשו ספרים כמו 'הסוד' שיסבירו לכם את עקרונתיו. ישנם סיפורים רבים של אנשים מצליחים שהצליחו על ידי תרגול יומי של כוח המשיכה.

הדרך לעשות זאת היא על ידי תרגול הדימיון, החיזיון. כאשר אתם מדמיינים משהו שאתם רוצים, ומרגישים את האושר כאילו שזה כבר קרה זה יתגשם מעצמו בחייכם.אתם יכולים להשתמש בכלי זה כדי להגשים דברים בחייכם האישיים, וגם לרווחה הכללית של המין האנושי. ככל שיותר אנשים יתמקדו, כך האנרגיה תגבר. אנרגיה שנשלחת על ידי קבוצה של אנשים מכפילה את עצמה, היא נהיית חזקה יותר מהקבוצה עצמה:




ישנם קבוצות רבות שעוסקות במדיטציות. מדיטציות לשלום עולמי למשל. ובכל זאת אין שלום עולמי נראה לעין. האם זה אומר שהפעולות כשלו? ודאי שלא, מה שקורה זה שברגע שהאנרגיה מסיימת את עבודתה, אם הכוחות המנווטים עדיין ממשיכים לפעול בצורות הישנות של הפחדה, קונפליקט ופחד, האנרגיות הללו חוזרות למצב הישן. חיילים חוזרים להרים את הנשק, הפשע חוזר ועולה בגלל שהמצב הכללי עדיין שלילי.

לכן אנחנו קוראים לכם היום, להתמקד במשהו שאין לו דרך חזרה, הכוונה לפריצת דרך.

כאשר מספיק אנשים ידימנו את זה, וירגישו זאת בלבבם, זה יקרה. אולי עם האיש האלף או העשרת אלפים, יהיה זו הדחיפה הסופית לשינוי סדרי עולם, שלמראית עין, שלטו פה תמיד. התמקדו במשהו כללי שיעשה את החיים שלכם באמת שמחים על כדור הארץ, זה יכול להיות הודעה על אנרגיה חופשית לכולם. דמיינו למשל שהמלחמה והרעב נעלמו מן העולם ונפתחה הדרך לשלום ושגשוג לכל. שילדים נואשים מקבלים תקווה חדשה. או אולי הודעה שחייזרים קופצים לבקר, שהקנאביס חוקי ויתרונותיו הרבים ידועים לכל, כל דבר ששובר את המערכת הישנה של הסתרה, פילוג ויצירת פחד. מה שזה לא יהיה שיחזור לאותו הדבר פריצת דרך - שינוי באורך חיים שעד כה לקח אותנו לאבדון, על ידי הפחדת ההמונים במערכות השליטה הישנות.

מה שחשוב הוא להתמקד באושר שאתם חווים כתוצאה מהתרגיל הזה, כאילו פריצת הדרך כבר קרתה. דמיינו למשל שהלחץ והפחד מפנים את מקומם לשמחה ושלווה לכל תושבי כדור הארץ. שהפוליטיקה המושחתת מפנה את מקומה למנהיגים רוחניים, או שחברות התרופות מפנות את מקומם עבור מערכת בריאות הנקייה מאינטרסים כלכליים. שהמדע חוזר לתפקידו המקורי חקר האמת. דמיינו שאוכל הנגוע בכימקלים, ותעשיה המבוססת על נפט מפנים את מקומם עבור אוכל בריא יותר ותעשיה נקיה יותר. דברים שכבר קיימים במציאות שלנו, ושההנהגה בוחרת במודע להתעלם ולהעלים מעיני כל. לכן אנחנו צריכים פריצת דרך, ואנו נגרום לזה לקרות.

זה לא משנה כמה זמן תעשו זאת, 5 שניות יספיקו. מה שחשוב הוא שבאמת תרגישו את האושר שזה מפיק בכל גופכם רק מהמחשבה שפריצת הדרך קרתה. זה מספיק כדי להוסיף את קולכם וליצור את האנרגיה הנדרשת להטות את הכיוון של רוחות המלחמה אליהן מנווטות אותנו התפיסות  הישנות של הבדלה ופחד. ביחד יש לנו כוח עצום והדברים יקרו על פי אותם עקרונות של משיכה.

עשו זאת, עשו זאת עכשיו, דמיינו את מה שאתם רוצים שיקרה, דמיינו שזה כבר קרה והרגישו איך כל תא בגופכם רוטט משמחה רק מהמחשבה על כך, זה יקרה זה קורה זה קרה, פריצת הדרך לטובת כלל המין האנושי, פריצת הדרך ממנה אין דרך חזרה, קרתה. יחד אנו יוצרים כוח ענקי שישנה את העולם לצמיתות, למען כל אזרחי כדור הארץ. דמיינו זאת, למען כולנו.

האם הרגשתם את נחשול ההנאה בגופכם? זה קורה כשאתם בוחרים להשפיע לטובה על התודעה הקולקטיבית שלנו, תודה לכם על ההצבעה שלכם. התרומה שלכם היא חלק משפיע ומכריע בשבירת המוסכמות הישנות, מוסכמות של חרטה וצער, מוסכמות ששלטו זמן רב מדי, מוסכמות ששלטו בכל חבר חדש שהצטרף לחיים על הכוכב שלנו, עד כה. היום בתרגיל קצר אתם עוזרים לכם ולכולנו לשבור את התפיסות הללו, כוח המשיכה כבר ידאג לשאר.

נותר דבר אחרון לעשות, דבר שיחתום את הצבעתכם ויאשרר אותה בעולם המציאות, מעשה, אתם מוזמנים להעתיק את הטקסט הזה ולהוסיף למטה את שמכם. ככל שנגיע ליותר אנשים האנרגיה תגבר באלפי מונים. אל תתנו לדפוסי המחשבה הישנים להגביל אותכם זה בדיוק מה שבאתם לשבור, העתיקו, שתפו הוסיפו את שמכם, תנו ליקום לעשות את שלו, למען כולנו, תודה.

Adriano, Boogy, Guillermo, Jimena, Ale, Teddy, Eduardo, Cristian, Kiki, Stephan, Martin, Ute, Alain, Luísa, Kees, Alexandre, André, Winny, Milna, Puk, Per, Cagga, Diana, Dana, Gertie, Mara, U2awaking, Camelia, Gloria, Steve, Krystal, Elizabeth, Livia, Siniša, Leif, Sorin, Danusa, Yonghun, Takuya, Toni, Gloria, Charlotte, Guillermo, Maja, Zeljka, Haim, Claudio, Bénédicte, Stella, Darko, Slava, Javier, Michelle, Louise, Anneliese, Casandra, Eniko, Tauno, Pierre, Paco, Light River, Edward, Marijana, Petra, Alessandro,Arie, feel free to add your name

תגובות