מסר משאול / ג'ון סמולמן


במשך עידנים, בני האדם לא למדו למעשה לחוות אהבה.

כאן בממלכות הרוחניות אנו מביטים בכם באושר בזמן שהליך ההתעוררות האנושית ממשיך להיחשף, כפי שהאלוהי תכנן. זכרו, כולנו אחד. לכן כל מה שאנו חושבים, אומרים או עושים משפיע על כולם, וכאן בממלכות הרוחניות, נמשיך להציע לכם עידוד קבוע ואהבה, לעזור לכם בהליך ההתעוררות, בזמן שכולכם מחזיקים בכוונה להתעורר, ולאהוב בכל רגע ללא קשר למה שצץ. יחד אנחנו מעירים את האנושות, אין סיכוי שהקולקטיב האנושי יחזור לישון מכיוון שלא ניתן לשנות את ההחלטה הקולקטיבית להתעורר.

זכרו זאת כאשר אתם ניזונים מהחדשות של מערכות השליטה הישנה, המשיכו לחשוב ולהתכוון לאהבה עבור כל יצור חש, בידיעה שהפעולה הזו יש בה עוצמות אדירות ומופלאות. אתם יכולים לקבל מושג של הכוח שלכם כאשר אתם מביטים פנימה ונכנסים למפלט הפנימי הקדוש שלכם, היכן שהאהבה שוכנת, וכאשר אתם פותחים את לבכם במלואו לקבלה. כאשר אתם עושים זאת אתם חשים בחיבוקו האוהב של האל, הוא מאוד ממשי, ואתם תרגישו את החום שלו ואת האהבה שלו עבורכם, ואת השלווה והשלום שלו ממלאים את אותם לבבות פתוחים, נחמו את האמונות שלכם שחסדו הנצחי תמיד עמכם.


Screen-shot-2011-10-14-at-7.52.04-AM-276x300

במשך עידנים לא למדו למעשה בני האדם לחוות אהבה, הסיבה מכיוון שמשחק הבידול אליו הם נולדו עסק בהישרדות, הישרדות הגוף. כדי להגדיל את הסיכוי לשרוד הם נטשו את האהבה לטובת כוח פיזי וכוח אינטלקטואלי. התוצאה, כפי שההיסטוריה שלכם מבהירה טוב מאוד, קונפליקט ובגידה.

קבוצה קטנה של אנשים שהתעוררה משיגעון אורח החיים הזה לפני מספר אלפי שנים, החלה ללמד את חוכמת האהבה השיתופית. השיעורים שלימדו לחיות באהבה השפיעו במעט למדי. לפני 500 שנה החלו הדברים להשתנות, מספר הולך וגובר של נשמות אדיבות החלו לדחות את השחיתות והצביעות בכנסייה ברומא. כתוצאה מכך התרחשה רפורמציה, ומאז - למרות שפלגים לוחמניים המשיכו לעורר קונפליקט, ולמרות התרחשות האינקוויזציה והאג'נדה של עינוי והוצאה להורג - אנשים בכל מקום התעוררו למציאות קיום האהבה.


PowerOfLove Logo


למרות ההשתלטות על האדמות באמריקה, אפריקה ואוסטרליה, ולמרות שלא ניתן להצדיק את הכיבוש והדיכוי של המקומיים, אלו שברחו מאירופה בחיפוש אחר חיים טובים יותר הקימו בסופו של דבר מערכת חוקים וערכים אנושית הרבה יותר מהמערכת ממנה הגיעו. זה הוביל לחיקוק חוקים של סיום העבדות, זכויות אדם, נשים, עובדים, גזע והרבה יותר. בהמשך לכך, בארבעים-חמישים השנים האחרונות, מליונים פתחו את ליבם לאהבה ואפשרו לה להדריך את חייהם.

היום כוחה של האהבה משתרע על פני כל כדור הארץ, ומוביל שינויים עצומתיים בגישה ובהתנהגות. כמובן, ישנו קונפליקט שצריך לפתור בין אנשים עם מערכות אמונה מקובעות, אבל עד לפני זמן לא רב התנהגות כזו הייתה הנורמה, קבוצות בכל העולם מניחות שהם הקבוצה הצודקת והשאר טועים ויש לכפות עליהם בכוח את האמת. היום, לעומת זאת, כל השנאה והאלימות נחשפת כפי שמעולם לא קרה, ורבים עושים מאמצים להביא זאת לסיום.

אל תתנו למערכת התקשרות הישנה להשפיע עליכם, מערכת שמציגה את העולם בצורה שלילית ומעוותת. נכון, ישנן חדשות רעות, אך מדובר באחוז קטן, מה שבאמת קורה הוא צונאמי של אהבה שזורם לתוך וממלא את כל מי שבוחר לפתוח את לבו. כפי שציינתי למעלה, כאשר אתם פותחים את הלב לאהבה אתם מרגישים את נוכחותה, נוכחות מנחנמת, מרגיעה, מלאת שלום ושלווה. לכן, בהחלט רצוי מדי פעם לקחת כמה דקות הפסקה מהפעילויות הארציות שלכם ולהחיות עצמכם מחדש על ידי עיסוק בקשר האלוהי שלכם, קשר שאינו ניתן לשבור אותו.

באמת לא ניתן לשבור את הקשר הזה! אתם לנצח אחד עם המקור, כוח החיים שזורם דרככם בכל רגע של הקיום שלכם וממריץ את תודעתכם ואת מודעתכם, אין זה אפשרי להתנתק ממנו, לכולם. אתם יכולים לסרב להכיר בו, אתם יכולים להכחישו, להתעלם ממנו, אך הוא נשאר מקור החיים שלכם. חיים, מודעות, אין אלה דברים שמספק הגוף הפיזי שלכם, אלה הסיבה לחיים הפיזיים, וכאשר הוא יעזוב אותם הם ימותו ויתפרקו - אפר לאפר ואבק לאבק. אתם לא, את נצחיים, כפי שתגלו לאחר מותכם. 

the-power-of-love-love-33501359-403-403

המוות איננו אלא מעבר ממצב פיזי חזרה לממלכות הרוחניות, וכאשר זה מתרחש תבורכו לשלום באהבה על ידי אהובים רבים אחרים שהשתנו לפניכם, ועל ידי המדריך האישי שלכם. זה יהיה אירוע מלא באושר. אין סיבה לחשוש מזה, מכיוון שזה אירוע שמצביע על כך שהמסע שלכם תם, והשיבה הביתה תגרום לחגיגה. כאשר תעברו על חייכם מחדש במישור החדש, אתם תגלו כמה טוב עשיתם מבלי ידיעתכם. חיי האדם אינם מתבזבזים, תמיד יוצא מהם טוב.מה שאתם רואים כרע או בלתי מקובל, ייראה בתוכן הנכון, אתם תבינו שעשיתם טעויות ותסלחו לכם על ידי שחרור תחושות אשמה ובושה.

אין זה פשוט לחיות חיי אדם, ובמהלך חייכם אתם חשופים להמון הסחות דעת מתוכנית המקור שלכם, הסחות מרתקות, שמרחיקות אותכם מהתוכנית האהובה המקורית, מכיוון שנוצרתם באהבה אין זה אפשרי שתעברו חיים שלמים ללא מחשבות על אהבה, ללא מילים, או פעילויות שמביאות עזרה. אהבה היא הטבע שלכם, וכמה שנראה לכם שהתנהגם ללא אהבה בחייכם, זה אף פעם לא האמת, כל מי שחי פה ביטא אהבה במהלך חייו. איו אפשרות לכבות את האהבה לחלוטין מחייכם מכיוון שהמעטה שנראה שמפריד אותכם מהמקור הוא דק ונקבובי למדי.

אלוהים אוהב את כל ילדיו, והם ישובו הביתה אליו לחגיגה מדהימה. בלי אפילו אחד מהם הוא יהיה לא שלם, ואין זה אפשרי שהאל יהיה לא שלם. אז שחררו את הפחדים והספקות על השאלה האם תהיו מספיק שווים לחזור הביתה, בגלל שהאל מחכה לשובכם בציפייה. הייתה זו בחירתכם להתחיל את משחק הבידול הגדול הזה במאבק ההישרדות, ועכשיו בחרתם לחזור וכך יהיה.

המון אהבה, שאול.

1654184 863610083689620 246144048332667445 n




תגובות