מסר מליאה, לביאת הכוכב אלפא ליאוניס


אהובים, אני ליאה מאלפא ליאוניס, אני לביאת כוכב ומורה של חוכמתנו הזהובה.

12301468-1102383889785733-4982459326868995664-n-300x285


זכרו אהובים, חיו חיים מלאים וחוו את כל אשר ניתן לחוות. החיים הם מתנה יקרה שניתנה לכם. זו הרפתקה שנועדה להיחקר ולהינות ממנה. היו אמיצים תמיד ונועו קדימה. קחו סיכונים מחושבים בהרפתקת הזמן חלל, סימכו על הרוח שתמצאו את החלל היצירתי הנכון עבורכם להיות בטוחים. במציאות הקוונטום החדשה הזו אתם תלמדו בקרוב שלסיכונים קטנים יש היכולת לקחת אותכם לזינוקים גדולים באמונה וביצרתיות וכאשר אתם נשארים "באזור הבטוח" אתם נחנקים. וככל שאתם נהיים מודעים לסיכונים עדינים, ייתכן ותהפכו אמיצים יותר, מאפשרים למרקם העשיר של החיים להיחשף בפניכם כאשר אתם סומכים על המסלול היצירתי יותר ויותר, כמו לביאה האורבת לטרף תמיד ממוקדת ומכוונת על רצונה.

אך אהובים, כאשר אתם עושים זאת, היו מודעים לעצמכם. היו ברגע "העכשיו". כמו האריות באפריקה, אתם יכולים לראות שהם תמיד ערים למתרחש סביבם, כדי להיות שותפים ברצף החיים והיצרתיות. כך, גם אתם, חייבים להיות מודעים וערים. היכולת שלכם לפרוח באנרגיית הזמן\חלל תלויה על ההתמקדות שלכם "בעכשיו", היכן שאנרגית היצרתיות מתעוררת.

אהובים, רכשו כבוד לכל צורות החיים. לכולם יש את המקום בנהר הגדול של החיים והמוות. אין יישות גדולה או פחותה. שכולם חלק מהשטיח הגדול של החיים יחדיו כאחד. 

אל תחשפו כוח בעולם. הכוח האמיתי נמצא בפנים, הוא שוכן בליבכם. זו החוכמה האמיתית של לב האריה.

נגנו על האדמה, ועל הגאווה שלכם (משפחת הנשמה), הם מתנות יקרות של אהבה שנתנו לכם מהבורא. יש לכם בית אחד הנקרא ארץ, ומשפחה אחת של חיים על כדור הארץ, היכן שכולכם קשורים. כבדו זאת, וכבדו את מי שאתם ואת התגשמות הנשמה שלכם על כדור הארץ. כבדו את "השבט" שלכם ואת הקשר שלכם לכל אשר קיים.

אל תאפשרו לאיש לנתק אותכם ממה ששלכם בצדק בעץ הגדול של החיים, שכן מעץ זה זורמת החוכמה ויצרתיות החיים עצמם. אין דבר שיכול להזין אותכם יותר מהעץ הגדול של החיים.

קיבלתם את החיים עבור סיבה.

הזמן שלכם פה יקר, יוצרים שותפים אהובים.

הצטרפו יחדיו עם כל החיים ליצור את השירה הגדולה של כדור הארץ.

מכיוון שכתסיימו אתם תחזרו שוב לכוכבים.

אני ליאה, לביאת הכוכב של אלפא ליאונס. 

תגובות