הודעה מקבוצת הארקטוריאנים

Marilyn Raffaele ~ July 23, 2017

ברכות, אנו באים שוב לתת תמיכה ואהבה בזמן שאנו צופים במאבקים הרגשיים, המנטליים, הפיזים והרוחניים שמתגברים וגורמים לכך שבעיות קטנות ולא חשובות הופכות לבעתיות, ונראות גדולות הרבה יותר ממה שהן. אתם הופכים רגישים יותר לאנרגיות וחווים אותם בדרכים שפעם לא הייתם מרגישים.

WeAreOne-Med


בזמן שהמודעות נהיית קלה יותר, מזוקקת יותר, ופתוחה לתדרים גבוהים, יכולות נפשיות של היחיד נפתחות בהדרגה גם כן, מאפשרת גישה נוחה יותר ליצורי האור, למדריכים, ואפילו לאהובים שבצד האחר. המצב הוא שמצב חדש וגבוהה יותר של מודעות מהדהד קרוב יותר עם תדרים של ממדים גבוהים יותר. 

רבים מאמינים שאלו שיש להם יכולות נפשיות שמאפשרות להם להתכוונן לצד האחר הם שונים או מיוחדים. אין זה כך, לכולם היכולות הללו בגלל שכולם יצורים רוחניים, חלק ערים לכך יותר מאחרים. 

חלק בחרו לכבות את היכולות שלהם מפחד, לטובת שימוש בהם בחיים אחרים. אחרים אינם מאמינים כלל שיש כאלה יכולות, ויוצאים נגדם. חלק בוחרים לחסום אותם כדי להתמקד בשיעורים אחרים בחיים הללו, ויש כאלה שפשוט אינם התבגרו מספיק כדי להשתמש במתנות הללו בצורה אחראית, והאני העליון שלהם חוסם את האפשרות הזו זמנית. 

רבים אינם מבינים שתודעה, זה כל מה שקיים, היא אנרגיה (אחת). התודעה הצפופה יותר, שאיננה ערה, איטית וכבדה יותר, היא למעשה תדר של אותה התודעה (חוסר אור). במציאות, כולם תודעה טהורה, אך בגלל הצפיפות של המימד השלישי, אנרגיה, נשמות חייבות לבוא לידי ביטוי בצורה פיזית על כדור הארץ. 

כולם יכולים בקלות לחוות ולחוש אנרגיה צפופה, אך רבים אינם מרגישים מה הם מרגישים. מקומות פיזיים בכדור הארץ שיש בהם מלחמה, מאבק וסבל, ימשיכו בדרך כלל לשמר את האנרגיה של האירועים הללו עד שתנוקה. הניקוי מבוצע על ידי אלו עם כוונה טהורה ויכולת לעשות כך. 

111uncond


הניקוי מתרחש גם בהליכים טבעיים כמו שריפה. הרבה אתרים נוקו באמצעות שריפה. אל תשכחו שגאיה היא נשמה חיה שמתפתחת גם כן. היא איננה רק פיסת אדמה לרווחת בני האדם. כאשר יישות רוחנית יחידה מתפתחת, האנרגיה שלה הופכת מוארת יותר ומוארת יותר, בגלל שהמהות של התודעה האלוהית היא אור טהור. שדות אנרגיה של יחידים נראים בקלות ומורגשים בקלות, על ידי אלו שרגישים לאנרגיה או שיש לכם יכולת לראות הילות. בגלל זה חלק מהאשנים מושכים אותכם או שאתם מרגישים צורך להתרחק, אפילו אם אינכם ממש רואים את שדות האנרגיה שלהם. 

כל אחד מרגיש את ההדהוד של השני, בגלל שיש רק אחד שמביא הסתדרות או חוסר הסתדרות עם האנרגיה שמוצגת במקום או באדם. בגלל זה יכול להיות שאתם מרגישים צורך להתחמק ממקומות מוסיימים, אירועים או אנשים - אתם פשוט אינכם מרגישים מסונכרנים עם האנרגיה הדומיננטית. כבדו זאת. מצד שני, זה גם המצב במשיכה לאנשים, מקומות ואירועים מסוימים חיוביים או שליליים, מצב של אנרגיות מוסדרות. 

אבולציה היא תהליך איטי וכואב בדרך כלל, דרך גלגולי חיים של חוויות נדרשות לנשמה, כדי שתוכל להתעורר מהאשליות של החושים למצב של תודעה שתמיד היה נוכח והתחבא מאחורי רעיונות ואמונות לא נכונות. 

כל אמת חדשה נרכשת (לא מספיק להכיר אותה ברמה אינטילקטואלית) מרחיבה את שדה האנרגיה של האדם וגורמת לו לזהור יותר ולהאיר יותר ומאפשרת לו להיכנס בקלות למרחב של רעיונות רוחניים, אמונות וסביבה מתאימה. זה חוק המשיכה. 

 ייתכן ותשאלו מדוע יש כאלה עם יכולות כאלו שאינם נראים מפותחים רוחנית. הקריאות שלהם בדרך כלל משקפות את מערכת האמונות של המימד השלישי. רבים מהאנשים הללו מתפתחים וחבוי בהם זיכרון של יכולות אלו בדרך כלל על ידי טכניקות של מניפולצית אנרגיה שהשיגו בגלגולים קודמים שמאפשר להם גישה למימדים אחרים. 

love-energy-expand-consciousness-creative-imagination-reach-higher-levels


טכניקות כאלה של מניפולצית אנרגיה הייתה חלק בתוכנית הלימוד של בתי הספר למדעי המסתורין ומטרתם הייתה לרפא את התלמיד דרך הארה. מה שקרה, שהיו תלמידים שאינם מוכנים להתפתחות והשתמשו בטכניקות בצורה לא מכובדת. חלקם ברחו והחלו לעסוק במידע למטרות רווח אישיות, דבר שיצר את המקור למה שמכנים אומנויות שחורות. אנרגיה לא מוארת מורגשת ואף נראית כבדה וחשוכה. 

גם היום ישנם כאלה שמחפשים לעסוק במניפולצית אנרגיה למטרות רווח אישי. אנרגיה טהורה איננה טובה או רעה, היא פשוט אנרגיה. ניתן להשתמש בה לשני המצבים לפי רמת המודעות וכוונת המשתמש. אופנות הריפוי של היום מבוססות על יכולת המרפא להזרים אנרגית אור ולהביא יציבות לחוסר הסדר. 

הריפוי יחזיק כל עוד המטופל יישאר מתואם עם התדרים החדשים. קורה בדרך כלל שיחידים חוזרים לדרכים הישנות שלהם (אלו שהביאו מלכתחילה את חוסר הסדר), ומאפשרים למצב לחזור. לכן, בשלב מסוים אנרגיית הריפוי תפסיק לפעול בגלל שהמטופל חייב ללמוד לעשות את העבודה שלו. 

מניפולצית אנרגיה למטרת רווח אישי, נראית צפופה וכבדה בגלל חוסר האור. כאשר משתמשים באנרגיה לריפוי היא נראית כמו צבעי קריסטל או אור זהוב. לכן יש הרבה סיפורים על קסמים, מניפולציית אנרגיה, ומעשי כישוף שליליים כמו גם קוסמים לבנים וריפויים חזקים. סיפורים אלו נשאבים מזכרון קולקטיבי ואינם רק דמיון. 

חשוב לדעת שאין זה אומר שאדם שאין בו אנרגיות כאלה עסק פעם במגיה שחורה. רבים למדו ברצינות בבתי הספר למסתורין והשתמשו במידע כנדרש. הלימודים של מדעי המסתורין הישן (עדיין יש כמה בכדור הארץ היום) הוצגו ברמת הנבדלות והזוגיות מכיוון שזו הייתה התודעה השלטת בזמנים ההם.

Let-Go-of-Fear


היום, אלו שיש להם יכולות אלו, בייחוד אלו בשדה הרפואה והשיפור העצמי, עבדו במקדשי הרפואה הקדושים בזמנים רחוקים ועדיין סוחבים עמם את היכולות הללו ברמת אנרגית הזכרון. 

ככל שאתם מתפתחים רוחנית, היכולת שלכם לגשת לתדרים שאינם זמינים גודלת, בגלל שהאני שלכם יכול עכשיו להסתדר אתם. אתם יכולים לראות אנשים וחיות שנפטרו מהעולם. רבים מכם עושים זאת עכשיו. זה קורה בדרך כלל במצב שינה/ערות שאתם עדיין אינכם ערים לחלוטין.

אין סיבה לחשוש מחויות אלו. דעו שאלו שבאים אליכם עלולים להיות מבולבלים ואינם יודעים היכן הם, או אפילו שהם מתו. הם נמשכים לאור שלכם. אתם יכולים להסביר להם שעליהם ללכת לאור היכן שעזרה והדרכה מחכים להם. ברבים מהם הוטמעו הרעיונות של גיהנום וכתוצאה מכך מפחדים להיפרד מאנרגית כדור הארץ. בקשו שמדריכים או קרובים יבואו לעזור להם לשוב אל האור. אם עדיין הם מסרבים ללכת אתם פשוט יכולים לבקש מהם לעזוב. 

אל תחששו מהחויות הללו. סיפורים רבים מבוססים על בורות ההפרדה הועברו במשך הגלגולים השונים על כדור הארץ, והם עדיין חלק מלימודי דתות. התכנות השקרי הזה גרם לרבים לפחד, להאמין שכל מה ש"רוחני" הוא רע ויש לדחות אותו. במציאות "הצד השני" הוא הבית האמיתי של כולם, ולכן אמיתי יותר מהחוויה בכדור הארץ. 

אין זה חכם להיפתח לצד השני באמצעות משחקים, סמים וטקסים  או ללא מחשבה. ישנן ישויות לא מפותחות שישמחו לתקשר אתכם אם תאפשרו זאת. אל תחששו לתקשר עם המדריכים והמורים שלכם אך ציינו כוונה זו לפתוח ערוץ רק לאותם יצורי אור לפני שאתם פותחים ערוץ שכזה. מספיק לציין כוונה זו פעם אחת. 

אם אתם נתקלים בפחד בקשר לחוויה שכזו, מיד הביאו לצומת הלב מי אתם באמת - לא בני אדם הנתונים למערכת אמונות של הפרדה, אלא ביטוי של האל בהתגשמות. ההבנה ששום דבר איננו אמיתי ושאיו יכולת להפריד אותכם או להפוך אותכם לפחות מההתתבטאות האלוהית שאתם. כשאתם מתמקדים ומסתדרים עם התודעה הגבוהה הזו, תודעת הפחד והויברציות הנמוכות אינן יכולות להיכנס.   

הפחד נובע מהאמונה שמישהו או משהו יש כוח עליכם. הפחד איננו מתקיים במודעות שיודעת רק את כוחו של האל -  האל של האני שלכם. תופעות שליליות נובעות מאנרגיה של אמונה בהן. אין הכוונה לומר שלעולם לא יהיו לכם מחשבות של פחד, חוויות של פחד, או שלא תתקלו יותר בחוויות וסיטואציות מפחידות בעולם הפיזי. ככל שתגדלו לתודעה של האמת, התופעות הללו יהפכו רחוקות יותר, ולא יקבלו ממכם אנרגיה לגדול. 

רבים מכם התחילו לחוות סנכרון שמתרחש בחיים שלהם. הדברים מתחילים ליפול למקום הטבעי ללא מאמץ, ופתרונות מופיעים כשאר הם נזקקים. זה תוצר ההבנה של העצמי שהוא שלם, שלם עכשיו ולא מתי שהוא בעתיד. תודעה מושגת של שלמות והשלמה באה לידי ביטוי כלפי חוץ בדרכים רגילות לכאורה.

אתם היוצרים, אך אינכם יודעים זאת, אז אתם מביטים לאל בשמיים או לאנשים שיפתרו ויסדרו את מה שאתם יצרתם. השתמשו בכל חוויה כדי לבחון את מערכת האמונות שלכם, ולעולם אל תטילו ספק בכך ששלווה, שלום, הרמוניה ואהבה ללא תנאים היא זכותכם הטבעית. 

כל המסע מטרתו להפסיק לחפש בעולם החיצוני, במקום זאת להיזכר שהם נוכחים בפנים במצב שלם, ואז לאפשר להם לזרום החוצה עם כל התנסות שלכם.

אנחנו הקבוצה הארקטוריאנית.

דרך http://www.onenessofall.com/

מקור.

40e268650ae2541421203ff08490d292--buddha-buddha-tiny-buddha

תגובות