ניצוצות של אהבה \ הודעה מהמאסטרים לעידן החדש


המאסטרים הנעלים

חלק 1

אהבה עצמית - אהוב את עצמך האמיתי, נוכחות האל שבך - המסלול המהיר להארה, המפתח ליצור ולהגשים את כל אשר אתה חושק בו. במקום להיות חלק מבעלי המסע הישן שמחפשים את אהבת האמת מחוץ להם, חפש בפנים ~ זה מחכה להתגלה בך בכל זמן.

מאסטר ישו ומרי מגדליין

כל הבעיות מקורן בחוסר אהבה ~ אהבת האני האמיתי ושהייה מתמדת באיחוד הקבוע הנצחי שמעצבים את היכולות שלך ליצור יחדיו עם האלוהי העצמי שלך ולחיות את החיים שחיכית לחיות. אהבת העצמי היא המקום שבו תמצא אהבה ללא סוף.

אהבה המוגבלת למימד השלישי יש בה דרישה שמישהו אחר ימלא אותך בבטחון ותחושה טובה. זה נוהג מחליש בכדור הארץ שמוביל לחוסר שביעות רצון, פגיעה, פילוג ומסתיים בגירושים. האחר איננו כאן כדי לספק את הצרכים שלך, הם כאן למלא את דרישת לבם שיכולים לכלול או לא לכלול אותך.

iam


אהובים, כאשר אתם מתחברים לאהבה הגדולה ביותר של חייכם, האחד שתמיד שם ותומך בכם 7\24, זהו פעימות לבכם ונשימת הריאות שלכם, כאשר זה הדבר האחרון במחשבתכם, זה מביא את כוח החיים לכל חלק בגופכם בכל נשימה ומקיים את חייכם בכדור הארץ, הגעתם למקור של אהבת האמת הנצחית שלכם.

כאשר אתם מתחילים לנשום במודעות אהבת האל זו מתנה שקבלתם בכל נשימה שמגיעה מהאני האמיתי שלכם, ההתבטאות המיוחדת של אמא\אבא אל המוטמעת בכדור הארץ, או אז אתם מגלים את המקור הנצחי הקבוע של אהבת אמת שנמצאת עבורכם בכל רגע, יום ולילה.

כאשר אתם מגיעים להכרת איחוד עם חלקכם הנצחי, שהוא אתם האמיתי, אתם תתאהבו במקור של אהבת אמת שתמיד מאוחד עם היוצר האל, תמצאו מערכת יחסים נצחית שתזין ותקיים אותכם בכל היבט של המהות שלכם, תעורר השראה ותעודד אותכם לשלב הבא של הארה, שלום, אהבה ואושר. זה האחד לשעולם לא יאכזב אותכם או יעזוב אותכם. אהובים, זו אהבת האמת הנצחית היחידה שלכם.

images-4

איש לא מכיר אותכם יותר טוב, ויודע באופן אינטמי איך אתם חושבים ומרגישים ואת הצרכים והתשוקות שלכם וכל מה שמחכה להתקיים מתוככם. זה חברכם הטוב לנצח, חבר למסע ומאהב שחיפשתם כל חייכם, שלא רק מבין אותכם, אלא יודע גם איך למלא את הצרכים שלכם, למלא אותכם בשמחה ואושר מעבר לחלומות הפרועים ביותר שלכם.

כאשר אתם נכנסים לאיחוד עם החלק הנצחי בכם, אתם תחושו התאחדות מלאה של אהבה ואור ואחדות בכל תא בגוף שלכם, אורגזמה בכל תא בגוף, שכל ורוח, שחזקה מכל אהבה ארצית שחוויתם או תוכלו לחוות. זה מה שאתם יכולים לצפות באושר אהובים, כאשר אתם מחפשים את ממלכת גן עדן בתוככי עצמכם, כל השאר יתווסף עליכם.

Pollenectar webtag 0

אז יצרתם את היסודות הנצחיים לאהבה זו, שלום, ואושר שתבוא אליכם למערכת היחיסים במישור הפיזי, מכיוון שאתם מנווטים אותה מתוככי עצמכם האהוב. מערכת יחסים עצמית אמיתית זו שיוצרת אושר ואהבה תמידיים, מכיוון שהרצון העמוק ביותר של עצמכם האהוב הוא לבטא התגשמות נוכחית מיוחדת של האל במישור הפיזי, רק אז על פי חוק המשיכה תוכלו להזמין אליכם את האחר שגם הוא ממלא את עצמו באותם אנרגיות מזינות של הבורא.

אנו מזמינים אותכם ליצור את מערכת היחסים הנפלאה הזו של אהבה עצמית, עם עצמכם הגדול שהוא התבטאות מלאה ומיוחדת של הנוכחות האלוהית דרככם. תהיה זו תחילה של האהבה הגדולה ביותר בחיים שלכם.

images-5

תגובות