לרתום את כוח האחדות מאת תודעת המשפחה הקדושה

ברכות, אנו התודעה של המשפחה הקדושה, הנשמות שתמכו ולקחו חלק עם רבים כמו מאסטר ישו, מרי מגנדלה, ורבים אחרים. אנחנו אלפי ישויות שחולקות את התודעה שלנו עמכם עתה. כולנו לקחנו חלק אינטגרלי מכדור הארץ והמישורים הפנימיים בהתעלות הגדולה שקרתה בזמן ההוא בכדור הארץ. רבים מאמינים שהיו רק נשמות מפתח שיצרו שינויים משמעותיים, האמת שהיה צורך בהרבה נשמות שתמכו בכוח והעבירו הידע שניתן להם על ידי הבורא. הנשמות שאתם רואים אותם כמובילים היו הדבק שהחזיק את כולנו יחדיו, מחוברים בכוח האחדות שמזכיר לנו שכולנו אחד. אנו החולים שהבריאו שקיבלו השראה ומהמישורים הפנימיים.

7743de57a10e2a163b5935b6a555d048

אנו, תודעת המשפחה הקדושה, מזכירים לכם שלא ניתן להשיג התעלות לבד. התעלות היא היזכרות באמת הבורא והיזכרות בכוח האחדות. אנו מבינים שרבים מכם מנסים להשיג התעלות לבד, אולי מחביאים את עצמכם באמצעות מדיטציה, או בתחושה שההתעלות קשורה אך ורק לכם. דבר זה מעודד את האגו בפילוג, בייחוד מהבורא. 

תמיכה באנרגיות של אחדות

כשנשמה אחת מעלה את הרטט שלה, מושפעים שאר האספקטים של הבורא בצורה חיובית ואוהבת. אין זה אומר שעליכם לעבוד לבד, ובעשותכם כך, תתמכו באבולוציה הרוחנית של הכל. במקום זאת, אתם יכולים לרתום את כוח האחדות שניתנה לכם במתנה על יד הבנה שאם תשתפו נשמות רבות במטרה לתמוך בהתעלות, יווצר מקור כוח חזק של ארנגיה שישפיע על כל האספקטים של הבורא בדרכים יפות ומעוררות השראה. חיבור עם אחרים במישור הפיזי עוזר, חיבור עם אחרים במישור האנרגטי הוא כוח עוצר נשימה מלכותי.

כשאתם מתכווננים עבורכם, אחרים או למצב מסוים, אתם עושים מדיטציה או משיגים אימון רוחני פשוט על ידי קריאה לאנרגיות של אחרים לתמוך בכם ולהצטרף אליכם, זה יוצר תנודה שמגדילה את הניסיון שלכם ואת ההשפעה על ההתעלות. מצורף למטה רשימה של אנרגיות שאתם יכולים באמצעותם לרתום את אנרגיית האחדות:

images-5

   - הרטט, תדר והתודעה של כל היישות שלכם כולל הגוף הפיזי, הרגשי, המנטלי והרוחני וההיבט הגבוהה של היישות       שלכם.

-  שלמות הנשמה ושלמות קבוצת הנשמה שלכם.

- הרטט הגבוהה של הבורא לפני מקור הבורא שמכונה בדרך כלל האני הנוכח העצום שלכם. 

- הבורא.

- קהילת המדירכים או המאסטרים, מלאכים, ישוייות אלוהיות שאתם מתחברים אליהם ומרגישים קשר חזק אליהם. 

- מלאכים שמחוברים לקשר שיצרתם, כמו למשל אם אתם מבקשים שלווה אתם יכולים לקרוא למאלכי השלום. ישנם קבוצות של מלאכים שמסורים לאיכויות אנרגיה של הבורא, למשל מלאכי האושר, הצחוק, זרימה עליאית, מדיטציה, מערכות יחסים ועוד. 

- אמא אדמה מוכנה להתמזג עמכם ולמוך בלכ הקשור לרפואה רוחנית והתעלות של כל היישויות בכדור הארץ וכדור הארץ עצמו. 

- התודעות הגבוהות של אוכלוסיות שכבר השיגו את מה שאתם מתמקדים בו. תוכנית האנרגיה העילאית והמקור של הויברציה הטהורה והגבוהה ביותר שמשרתת את הכל, החיות, הכוכב, מינרלים, קריסטלים ממלכות ועוד.

אנו, תודעה המשפחה הקדושה מביאים לכם למודעות את ההבנה שאינכם לבד לעולם ותמיד ישנם אנרגיות, שתומכות ואספקטים של הבורא שאתם יכולים לזמן עם העבודה שלכם. זה יתמוך לא רק בהתעלות קלה יותר ומהירה יותר; אתם תצרו שירות בעל עוצמה לכל.

קריאה לתמיכה 

a686da6d838a18df3cff0c7b7345d0c0 large

במהלך הקיום שלנו בכדור הארץ, הדריכו אותנו לקרוא למספר רב של ישויות, אנרגיות ותודעות בייחוד ממלכות האנרגיה לחזק את המיקוד שלנו. ככל שהשגנו זאת יותר, כך יכולנו לגשת ליותר כוח ולתת מתנות לאחרים ולסייע להם בהתעוררות. כל נס וחוויה שקרתה על ידי חברי משפחת הקדושה שאתם מכירים, נעשתה אפשרית על ידי הכוח שכולנו הכרנו ומשכנו לקיום. דמיונו נשמה אחת קוראת ומתמזגת עם אספקט שונה של הבורא, או אז דמיינו אלפי נשמות עושות כך, מתכוננות ומושכות את האנרגיה לאותו כיוון של התמקדות בודדת. כך קוראת התעלות. לעיתים נדמה שנשמות מהמלכה הפנימית הן שמציתות את השינוי של ההתעלות. למעשה, מדובר ביצירה משותפת או התמזגות של כוחות עם מטרה אחת של אלו בכדור הארץ ושל המישורים הפנימיים. יש לכם תפקיד רוחני אלוהי לשחק, אתם מציתי המיזוג של הכוח. כיצורים פיזיים, אתם העוגן, הקשר שמאחד את האנרגיה של הבורא. אתם גם הביטוי שדרכו מתרחש המימוש בפועל. חשוב להבין שאתם שווים לאלו במישורים הפנימיים; אתם פשוט מקיימים תפקיד שונה בכדור הארץ, אין זה אומר שאתם יצורים רוחניים פחות. זה כן אומר שיש לכם המשימה לגלות איך לעבוד בהרמוניה, אחדות ואמת עם כל ההתבטאויות של הבורא בכדור הארץ ובמישורים הפניממים כדי להביא את כוח הבורא.

כדי לזמן את התמיכה והאיחוד של כל היבט של היקום של הבורא, אתם יכולים פשוט לבצע את הצעדים הבאים:

החליטו על הכוונה, מה אתם רוצים להשיג או לחוות?

החליטו או עקבו אחר ההדרכה הפנימית של האנרגיות שאתם רוצים לזמן לתמוך ולהתאחד עמם.

במילים שלכם קראו לאלה שאתם מרגישים קשורים אליהם, שיתחברו לאנרגיות שלכם עם אהבה ואור ותמיכה ומודעות לטוב האפשרי ביותר והגבוהה ביותר שיעזרו לכם ולכל התבטאויות הבורא.

קחו רגע לנשום וחוו את האנרגיה של אלו שהזמנתם לתרום את האנרגיה ולהתאחד עם היישות שלכם. אתם נעשים שלמים גדולים יותר לש הבורא, עם גישה לכוחה של האחדות.

עכשיו השיגו את הכוונה שיצרתם בצעד הראשון, עם זה היה מדיטציה, אימון רוחני, הפעלה, ריפוי לכם ואחרים, או כל דבר.

אחרי סיום הכוונה, הודו לאל שזימנתם ולכוחות שהעניקו לכם דרך האיחוד. התמקדו בקרקוע עצמכם בדרך שנוחה ומתאימה לכם.

זכרו, אתם אינכם לבד לעולם, ואינכם צריכים לעשות דבר לבד, אם מדובר במשהו ארצי כמו ראיון עבודה או רוחני כמו התחברות לנשמה שלכם. זה הזמן שעובדי האור יתחברו ויחוו את הכוח שאנו, תודעת המשפחה הקדושה, חברנו אליו. זה הזמן עבורכם להבין שיש לכם הכוח להאיץ את השינוי להתעלות של הכל דרך הדברים הפשוטים שאתם עושים בכל יום.

באהבה ועדוד רב, תודעת המשפחה הקדושה.

מקור.

תגובות